Tolstoy ile tanışmamı sağlayan okuduğum ilk kitabı..
6 tane farklı öyküden oluşan eserde, akıcı ve sade bir anlatım kullanılmış.
öykülerin konularına değinecek olursam tamamen hayatın içinden..
insanlarda sık sık rastladığımız hırs, mutsuzluk, sevgisizlik vs. kavramları ahlakla da harmanlanarak verilmiş.
okunması ve okutulması gerek bir kitap.
Evet dostlar,
insan sevgiyle yaşar.