Ne denebilir ki, üstad yazmış... Herkesin muhakkak okuması gereken kitaplardan biri. Dostoyevskinin o karamsar tarzına bayılıyorum. içimdeki karamsar kişinin karnını doyuruyorum sanki. Bu kitap herkesin üzerinde aynı soğuk duş etkisini yaratmıştır eminim.