Yazım tarzı olarak geniş zaman kullanılmış ve bu okurken çok yoruyor. Karakterleri sanki 3. Tekil şahıs gibi anlatılan kitaplardan zaten hoşlanmazken konusu da oldu bittiye getirilmiş. Genel olarak okuması sıkıcı olmuş.
O kadar sıkıldım ki, o kadar sıkıldım ki, o kadar sıkıldım ki, o kadar sıkıldım ki, o kadar sıkıldım ki, o kadar sıkıldım ki, o kadar sıkıldım ki, o kadar sıkıldım ki, o kadar.....