marzii

marzii
@marzii_k
':)
@marzii_k·
·
sabitlendi
Nefes aldığım sürece seveceğim...
Reklam
İfade edemediğim bir eksiklik hissi var içimde sanki herşey başka türlü olabilirdi.
Anlatmak istemiyorum. Anlattığım kadar kolay yaşamadım.
"Kimse kimseyi bilemez. Çünkü herkesin anlattıklarının bir kısmı kurgudur, kiminde daha az kiminde daha cok."
Sevgisine ve sabredişine güvenip, kırıp döktüğünüz, görmezden geldiğiniz kim varsa bir gün sizden vazgeçecek. Birini hem itip hemde aynı yerde kalmasını bekliyemezsiniz. Bu büyük bir aptallıktır.
Reklam