Eflatun

Eflatun
Çocukluğumuzun en güzel yanıydı; Uğur böceklerinin uğur getireceğine inanmak...!!!
Ankara
8 kütüphaneci puanı
1652 okur puanı
Eylül 2017 tarihinde katıldı
Çocuk kalmayı istemek ise yanıltıcı bir düştü ; ben de büyüdüm..
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Her insanın payına bir yalnızlık düşermiş
Ölüm , birlikte söylediğimiz türkülerin yarım kalışı gibi kalacaktı mezarının başucunda...
Ölümdü , gelmişti , bulmuştu. Diğerlerinde olduğu gibi kimsenin itirazı yoktu.. Mazlum ölmüştü.
Birden üşüdüm yaz ortasında... Birden yapayalnız kaldım sanki ! Gözlerim kurudu sanki, ağlayamadım o an ; koşamadım , konuşamadım...