Çok sade bir solukta okunacak bir kitap. Gezi yazılarından oluşuyor. Bu yazılar kısa kısa ve klasik bir Japon şairinin izinden Japonya içinde yapılan bir yolculuğa ilişkin. Yazıların içinde kısa formatlı japon şiirleri var. 8 10 kelimeden oluşan çok sade şiirler bunlar. Ama bana aşırı sade hatta kupkuru geldi bu şiircikler. Japon kültürüyle ilgilenenlerin ilgisini çekebilir kitap. En güzel yanı da bence kapağı ve başlığı. Yalnız kitabın içi bu kapağın ve başlığın vaadettiği kadar tatmin edici değil.