"Şunu unutmayalım: Şeytan bizi nikahsızlığa, evsizliğe, dolayısıyla felakete çağırır; sadık elçiler ise bizi nikaha, evliliğe, dolayısıyla saadete çağırır."
"Eğer yapılması gerekenler tam anlamıyla yapılmazsa son kalemiz olan aileyi de yitireceğiz ve aileyi yitirdiğimiz gün aslında her şeyi yitirmiş olacağız. İşte asıl o zaman dünyada cehennemi yaşamaya devam edeceğiz."