Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Yaşamak, insanın kendisini kendisinden yeniden ve yeniden doğurması demek. Yaşıyoruz ya: yaşadığımız sürece, fidan gibi, her seferinde yeniden doğruluğunu gücünü de saklıyoruz düşüşümüzde. Kalkışımız düşüşümüzün içindedir.
Bize herhangi bir şey için feda eden biri, bizi seviyor olabilir mi? Bizi feda edebilen birinin sevgisi, gerçek sevgi olabilir mi?
Hiç kimse feda edilmeyi hak etmez. Hiç kimse. Hangi yaşta olursak olalım, hangi ırktan, hangi cinsiyetten, hangi coğrafyadan, hangi sınıftan olursak olalım hiçbir şey mazeret olamaz feda etmeye ve edilmeye. Hiç kimse kendisini feda etmeye yanaşmadığı için özür dilemek zorunda değildir. Kendisini feda etmeyi reddedenlerin yaptığı, hiç kimseye saygısızlık, hiç kimseye hürmetsizlik, kibir ve küstahlık değildir. Var olmanın onurudur sadece.
Var olduğumuz için kimseden özür dilemek zorunda değiliz. Uğur veya bu şekilde var olduğumuz için de.