📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Yıllarca kendimiz oldurmaya çalışarak asıl hatayı biz yapmışız. Oysaki tek yapmamız gereken Mevla'dan dilemekmiş, bilememişiz. Şimdi O'na başımızı yerden kaldırmadan şüktetsek bilmem ki yeter mi?
Derviş Dede, "kulları ıslah etmek bizim görevimiz değil" demişti. "insanoğlu Allah'ı oynuyor ancak bu kimseye düşmez" diye de eklemişti. Benim yaptığım da tam olarak bu mu acaba?