Zaten hayat hep böyleydi bana göre. Etraf ne için çıktığı anlaşılmayan kavgalarla, anlamsız küslüklerle, bitmiş dostluklarla doluydu. Oysa üç kemiklik dünya yahu...
İnsanlarlabazı ortak yönlerimiz var. Onlar da böyleler. İki kişiyi kavga ederken gördüklerinde onları ayırıp meseleyi çözmek gelmiyor akıllarına. Ya olay yerinden uzaklaşıyorlar ya da sebebini anlamadan kavgaya karışıyorlar.
Hedef: Okul kapanana kadar öğrencilerimin getirdiği tüm kitapları okuyup kendilerine teslim etmek. Evet bu süreçte okuyacağım kitaplar çocuk kitapları ;)