Görüşememek ne ki! Ben seni bir gün kavuşuruz diye sevmedim. Ben seni o gün gelmese de vazgeçemeyecek kadar sevdim. Allah gülerse yüzümüze, amenna, oturur nar yer, Nar'i severiz. Olmazsa da, ben yine ne olur ne olmaz diye gördüğüm her güzel şeyi sana benzetirim...
Sahi bütün bu anksiyetem, taşikardim, mesnetli mesnetsiz serzenişlerim, arkandan kırıp döktüğüm ne varsa işte.. Sahi hepsi benim hezeyanım mı? Sahi aslında hiç olmadın da sen, ben mi mânâ yükledim mânâsız varlığına?