Bi yerde okumuştum şey yazıyordu ;
İnsanlar bazılarının yaptığı hataları onlara gizlice onları kırmadan söylemek yerine bunu bunu herkese göstererek onları küçük düşürmeye çalışırlar. Bu o kişilerin özgüven eksikliğinden kaynaklanır bu durum onlara kendine güvenmediği için başkalarının açığını aramaya yönelirler ( aynı şeyi burdaki bir kaç kişidede olduğunu görüyorum )