Ayşegül S.

Ayşegül S.
@mavibirhanim
Ve kelimeler dünyaya saçıldı. Biz topladık..
İnsanlar kendisi gibi düşünmeyen ve yaşamayana her dönem düşmandır..
Reklam
Ağır gelen düşüncelerimin yükünü paylaşmak gerek..
Kendimle baş başa kalmaya başladım.. İnsanın yaşı geçince anlıyormuş en çokta kendine ihtiyacı olduğunu.. Tüm dış sesler, insanlar, arkadaş çevresi değilmiş.. Ailesiymiş yanı başında ona kalan..
Herkes düşmüş biz kalkmadığımız yerden kaldırmışız..
Edebiyat
Çocuk gibi değildim ama bende büyüdükçe kalbimi kapatanlardan oldum.. Kabuğumu yaram kadar derine çektim.. Ve içinden hep içinden kanamasına fırsat verdim..
Reklam