zzzz

zzzz
@maviboyakalemi
Puan vermedi·400 syf.··
2017 27. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 24 Eylül 2017 10:56
Kitap sarıcı ve akıcı bir kitap. Ama kimi yerinde midemin kaldıramadığı yerler vardı. O tarafları okuyamadan geçtim. Kitap çok sempatik ve güzeldi ama o tarafı okuyunca pişman oldum. İlk kez watpad kitabı okudum, biliyordum böyle bir şey olacağını. Keşke kapağa aldanmasaydım. Böyle durumlardan rahatsız olmayan ve watpad kitaplarını sevenler okuyabilir.
Roma, Ben Geldim!Pınar Gencal · Ephesus yayınları · 2017671 okunma
zzzz
Wattpad kitabı değil