SEMRA ŞENTÜRK

SEMRA ŞENTÜRK
@maviduvar
... Kim bilir kendi geçmişimi hâlâ kaç değişik şekilde görecek, yani orada beklenmedik olaylar keşfedeceğim.
Reklam
Peki çekmemek mümkün müdür...
Ağlamak mantığa aykırıdır;acı çekmek mantığa aykırıdır... Hiçbir işe yaramaz acı çekmek...
İşin doğrusu, görme, duyma, yeni yaşantılar bulma hevesini yitirdin, kendi kendini kemirmekten başka bir şey yapmıyorsun artık.
En gerçek anlarda, geçmişte ne idiysen gene o olduğun olgusu ile yalnız hatırlanan şeylerin gerçek olduğu olgusu arasında bir ilişki kurmalısın.
İnsan hiçbir zaman büsbütün yalnız değildir dünyada. En kötü durumda, bir çocuğu, bir delikanlıyı ve zamanla olgun bir adamı, yani kendisinin eski bir halini bulur yanında.
Reklam