Sadece Sarılıp Uyuyacağız
Okuduğum en ters köşe kitap.Yarısından fazlasını okuduktan sonra hikaye ancak anlamlaşabiliyor.
Yaşadığımız nerdeyse her olaya ön yargıyla yaklaşıyoruz. Hayatta her yaşanılanın arkasında bir neden var ve yaşadığımız kötü olayların bile bizim için faydası var illa ki. Sadece biz bunu o an yaşarken farkedemiyoruz genelde. Bir şeyleri görmek için o şeyle aramızda azıcık bilr olsa mesafe olmalı ya. Bu yaşadığımız duygudan uzaklaşmaya başladıkça bir şeyler anlaşılacak, kafamızda yerine oturacak. Hayat yaşadıklarımızdan değil, yaşadıklarımızın ardında bilmediklerimizden ibaret büyük oranla.