Maviş

Maviş
@mavis20
İnsansaydım, Bir ömür beklerdim gelmeni.. Ve inan, Saydım, Bir ömür geçti beni sevmeyeli..
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Okyanusta ölmez de insan, gider bir kaşık “sevda” da boğulur..
Sesinde ne var biliyor musun? Söyleyemediğin sözcükler var..
Öyle büyümüş ki içimizdeki yalnızlık. Sevilmeyi beklerken, beklemeyi sevmişiz..
Hiç kimseyi, rüyanda görecek kadar sevme. Çünkü o zaman uyusan da geçmez..