Maviş

Maviş
@mavis20
Ben kendimi sensizliğe alıştırıyorum.. Sende kendini bensizliğe alıştır diye..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Daha doymamışız yaşamasına. Günlerin dün bir, bugün iki. Sakın bir şey bırakma yarına. Yarın yok ki..
Mutluluk: aşkın alışkanlığa dökülmüş süresi..
Aydınlık,karanlığa gider, seslenir: Gel karanlık der, Seni aydınlatayım; Görsünler,sende ışık parıltısını. Karanlık, açmaz kapısını, Bu çağrıdan ürker, ses vermez.. Bırakıp pılısını pırtısını, çeker gider. Nereye gittiğini karanlıktan kimse görmez...
Bir ülke karanlıktır, bir sokağı sönükse..