Aydınlık,karanlığa gider, seslenir: Gel karanlık der,
Seni aydınlatayım; Görsünler,sende ışık parıltısını.
Karanlık, açmaz kapısını,
Bu çağrıdan ürker, ses vermez..
Bırakıp pılısını pırtısını, çeker gider.
Nereye gittiğini karanlıktan kimse görmez...