Maviş

Maviş
@mavis20
Anladı, bütün olmuşlarla olanların Ve bütün olacakların O kelimelerin içinde Kendisine varmadan eskidiğini...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Evlilik, iki kişilik yalnızlıktır...
Sevmeyi bilmiyorsan kullanma o iki kelimeyi. Yani ne sen kirlet ağzını o sözle.. Ne de o söz ağlasın kimin eline düştüm diye..
Yitirdim umut kırıntılarımı Sevgimi, neşemi, bütün varımı Çaresiz bir yokluğun içindeyim Gömdüm içime yıkıntılarımı Arıyor bir yarım öbür yarımı..
Unutmamak unutmaktan büyük sanılır.. ''Hiç unutmuyorum'' derler.. ''Hiç unutamayacağım'' derler.. ''Hiç unutamam'' derler.. ''Unutmam'' derler.. Ve unuturlar, unuturuz, unutursun.. Hatırlamayı bile!