mavisinkitabi

mavisinkitabi
@mavisinkitabi
“Hikayenin sonunda hepimiz, yitik bir anı olacağız… sakin ol…”
Giderim..Alışığım gitmelere .)
Kazanmayı isterdim kaybetmeyi değil ama Olmadı yar Kendini kayırıyor her insan önce bu yüzden Aşka kıyar.
Müzik
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Yanmadın mı? Taş olsan çatlardın yâr Bir ara sor, "Buz kesip soğudun mu?" Sabahlarken ben sensiz gecelerde Sen ellerin omzunda uyudun mu?
Müzik
Ne güzel Dua
"Katılaşmış bir kalbe incinecek yakınlıkta tutma beni Allah'ım."
1000Kitap
ben bilmem
Biz bu aşkla göklere, duyulmamış düşlere, kirlenmemiş hayallere uçacaktık.
Müzik
Şimdi yastığın olmak vardı..
Alıntı