️K.G

️K.G
@mavitilki
Önce göm beni, sonra anla.
İNSANLAR TARİH BOYUNCA TANRILAR YARATMIŞ, SONRA DA YARATMIŞ OLDUKLARI BU TANRI YA DA TANRILARDAN KORKMAYA BAŞLAMIŞLARDIR.
Sayfa 26 - Sinopsis·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Tanrı, kör ya da sağır değildir! Sadece dileğini gerçekleştirebileceğin doğru zamanı beklemektedir.
Sinopsis·Kitabı okudu
Bazen insanlar kaçmaya çalıştıkları duygusal acının yerini alması için fiziksel acı deneyimlemek adına kendilerini incitirler.
Umut; son nefesimizi verene dek içimizde barındırmaya mahkum olduğumuz tek ve en kusursuz duygu bence.
Sayfa 6 - Dokuz·Kitabı okudu