Kitapla ilgili çok güzel yorumlar okumuştum ve büyük bir beklentiyle başladım. Yazarın kalemi ve dili çok güzeldi. Bir arkadaşımla sohbet ediyor gibi okudum tüm sayfaları. Ancak olay örgüsü ve anlatılanlar biraz yüzeysel geldi, aklımda merak ettiğim cok fazla detay var. Bu yüzden biraz hayal kırıklığı yaşadım; olayların ve kişilerin anlatımında sık sık tekrara düşüldüğünü düşünüyorum. Altını çizecek, okurken insanı düşündüren çok güzel cümleler buldum kitapta. Eğer farklı bir şeyler arıyorsanız okumanızı öneririm.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bir aileyi aile yapan nedir? Büyüseler, yaşlansalar, kavga etseler ve hatta birbirlerinden nefret bile etseler hep yan yana olacaklarını bilmek, değil mi?