ne bileyim kimse gülüşümden sevmedi
beni mesela. ya da uyandığımda uzun uzadıya geceden kalma mesajlar atmadı. kimse sirf sesimi duymak için de aramadı beni. özlemedi.
hep, en çok ben sevdim. kimse bunun aksini iddia etmedi fakat, isterdim yani bir kere de ben birilerinin kanatlarında olayım..