"...cana kıymık denen, cana batan kıymık denen aşkın aslında cana kıymak da olduğunu anladım. Ama ölmek için değil, canı öldürmek için. Can ölmezse canan nasıl yaşasın."
Hangisi daha yararlı insanlar için; kırık bir kemiği tedavi eden mi yoksa kırık bir kalbi tedavi eden mi? Bıçağı ile safra kesesini ve apandisiti alan mı yoksa dualarıyla psikolojik hastalıkları yok eden mi? Bir saat ya da bir seneliğine acıları dindiren mi, yoksa senin, değil bir sene, ya da on sene, sonsuza değin cennette oturman için Tanrı ile aranda aracılık yapan mı?