Başlamak için Pazartesi gününü mü bekliyorsun? Yoksa o sınavın geçmesini mi? Bir işin bitmesini, havanın düzelmesini…
Yeni başlangıçlarını erteleme, vazgeçme! Yaz gelsin, kış geçsin derken geçen ömrün görmüyor musun?
Neden başlangıcını erteliyorsun bir düşün? Belki korkuyorsun başarısız olmaktan, belki endişelisin çevrenin lafından.
Bırak bunları artık! Başlamayan ilerleyemez. Bırak konuşan konuşsun. Birileri yaşar, birileri izler. Bazılarına da sadece konuşmak düşer. Bırak bu kaygıları ve at adımını!
Haydi uyan! Bugün de başkalarını düşünmeden, yargılardan korkmadan başlamak için uyan!
Günaydın🧚🏻