Şeniz...

Şeniz...
@maytapap
Gizemli bir suskunluğun Dargın diliyim. Kan gülleri büyütürüm Sabır saksılarında. Ben hep kendini yiyen Bir garip deliyim. Şükrü Erbaş
@maytapap·
·
sabitlendi
"Düşüncelerimi, onları anlamayan insanlara göstermeye ihtiyacım yok." Jean-Paul Sartre
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İyi geceler
tutunmaya değer olan sana tutunup bırakmayacak olandır
İçimde kıyametler kopsa da Ben baharıyım yarınlarımın. Çiçek açarım her kışın ardından. Nazım Hikmet Ran
İyi geceler
Kalabalıklar içinde varım, ama yok gibiyim. Murathan Mungan
...suç bir yere tıpkı ölüm gibi tek başına girmez.
Sayfa 329 - 2.cilt·Kitabı okuyor