Halkının acı çekmesinin sebebi tanrıların öyle istemesi değil,kendi şiddet eylemleri. Ormanları ve tarlaları yakan savaşlar çıkarıyorlar.Kan dökerek nehirleri ve pınarları kirletiyorlar.Tanrıları suçlamakla toprağın kendisini suçlamak arasında bir fark yok.Düşmanını bulmak için aynaya bakman yeterli.