İbrahim

İbrahim
@mba0_
Senin beynin ile benim beynim temel prensipler bakımından aynıdır, fakat düşünce biçimimiz arasında hiçbir benzerlik yoktur.
1000k
Reklam
Hiçbir şey bilmiyorsan, bildiğin tek şey de senin tek gerçeğin olur.
Freud'un şu sözü çok manidar: "Önce yaşadığın çevre değişir, sonra insan değişir."
1000k
Nasıl bir dünyada yaşanıyorsa beynin de o dünyaya dönüştüğünü söylemek mübalağa olmaya­caktır. Yani, beynimiz, bir manada, kendine çevreye uygun yeni bir beyin imal ediyor. Ya da, Cajal'ın veciz bir şekilde ifade ettiği gibi, "Her insan kendi beyninin heykeltıraşıdır."
1000k
Ve bir daha hiçbir şey eskisi gibi olmayacak.
Düşünce