“İki kişinin birbirlerini sevebileceklerine inanmıyor musun?” diye sordu.
“İletişim kurmaya çalışıyorlarsa, hayır”, diye cevap verdim.
“Tam bir göt gibi konuşuyorsun,” dedi.
Şimdilerde kimi yemek yiyor unutmak için,kimi içiyor,kimi sevişiyor, kimi uyuşturucu alıyor,kimi sinemaya gidiyor, kimi uyuyor, kimi seyahat ediyor,kimi çapraz bulmaca çözüyor, kimi odun kırıyor, kimi amuda kalkıyor, ama hatırlamak için ne yapıyorlar?
- "Kadınlara gelince; her kadın bir ümitti ama çok sürmedi. Durumu hayli çabuk kavrayıp rüyalarımın kadınını aramaktan vazgeçtim; kabus gibi olmayan bir kadın kabulümdü.