Stalker'ların kralı Redrick Schuhart'a selam olsun. Cesur, güçlü, böğürmeli, nefes kesen bir roman Uzayda Piknik. Strugatski kardeşlerden okuduğum ilk roman. 4 bölümden oluşan kitapta Red ile ilgili her cümle çok zevkliydi. Bütün tasvirler o kadar iyiydi ki kendinizi okumaktan alamıyorsunuz ve karakterlerin tıpkı bizim gibi ve samimi olması, Red'in aklından geçen tüm düşünceler bir kitap okuyormuş değil de sanki 7D aksiyon filmi izliyormuşcasına gerçekçi ve içten olması kitabı bir çırpıda bitirmenize sebep oluyor.