Çocuklara yazılmış bir masal, her yaştan insanın okuması gereken bir roman... Momo'nun hikayesini okurken karlı bir kış günü sobanın yanında ısınmak gibi içiniz sıcacık oluyor. Momo'nun hikayesine eşlik ederken sorgulamadan edemiyorsunuz; tüm bu telaş, bu koşuşturma niçin? Mutlu olmadıktan sonra çok çalışmak, para kazanmak neye yarar?
Eğer bana sunulmuş bir zamansa hayat onu nasıl yaşayacağıma ben karar veririm çünkü YOL BENİM İÇİMDE...