Hiç anlayamadım. Konu nedir kim suçlu kim haklı olay nedir. Suudi neden işin üzerini örttü? Sonuçta bu büyük bir olay. Hiç değilse şimdilerde yaptıkları gibi kara çalabilirlerdi. Bu kişiler sapkın meczup yada ajan vs. Bişey denilip bu kişiler itibarsizlastirilip konu kapatılabilirdi. Ama kimse bir açıklamada bulunmamış ve gazete mansetlerinde gizemli olay diye anlatılmış. Kadir Mısırlıoglu da her iki tarafı suçluyordu. Hiçbişey anlamadım