Hastalıklı bir ruh hali ile yazıldığını düşündüğüm bir kitap. İki büyük dinin birbirine içerisine girmiş öğelerini barındıran, katolik hristiyanları mazlum gösterip, protestanları vahşileştiren, 15 yaşındaki yahudi bir kız çocuğuna Meryem Ana yakıştırması yapan vs vs daha buna benzer birçok hastalıklı düşüncenin yer aldığı bir kitap. Sanırım yazar kitabın isminden de anlaşıldığı üzere, kendisinin de bir mucize yarattığını düşünmüş de kitabı böyle yazmış ama saçmalıktan öteye gidememiş.