Aşk biter, kesinlikle biter. Lakin gerçek bir aşksa ondan da geriye sevgi kalır. Ve bence sevgi, aşktan çok daha güçlü bir duygudur. Aşk bağlar, Sevgi düğünler. Aşk ani bir duygudur ama sevgi bir ömür sürer.
İstediğin kadar sev, aşk biter. İstediğin kadar sula, her çiçek solar. İstediğin kadar besle, her bebek büyür, ölür. Her duygu, her canlı yok olmaya mahkûmdur.
Ama çiçeğin tohumu, insanın da adı kalır geriye.
Karşılık görmeden kimse kimseyi sonsuza kadar sevmez. Bir çiçek büyüyecek ise sulanmalı. Yoksa ne kadar direnirse dirensin solar, ölür. Bir bebek serpilecekse beslenmeli. Yoksa hayatta tutunamadan ölür. Beslenmeyen her can, her duygu ölür. Tutunacak dal vermezsen en büyük aşk bile direnemez. Yok olur.