Çoğu erkek istemiyorumdan asla anlamıyor ama sevgilim var dediğiniz anda size yazmayı kesiyor. Çünkü sizin istememenize saygı duymaktansa başka bir erkeğin varlığına saygı duymayı tercih ediyorlar. Bu da böyle bir zihniyet. Dikkat edin o zihniyetinizi alıp münasip bir yerinize sokabilirim.