İlk 100 sayfa çok kafa karıştırıyor,hatta 24 saatten fazla ara verip okumaya devam ederseniz hiçbir
şey hatırlamayacaksanız.Ve karakterlerin hepsini unutacaksınız.Bu yüzden bir solukta okunması gereken bi kitap.Kitabı okudukça her karakteri tanıdım ve bu konuda sıkıntı yaşamadım.Fakat kitapta hala anlamadığım ve kafama yatmayan bir kaç şey kaldı.Onları yorumlar kısmına yazacağım yardımcı olursanız sevinirim.