Kitap tam bir ergen kitabıydı. Betimlemeler felaketti. Ucuz bir amerikan polisiyesi izler gibi hissettim. Çok vasat. Bunca reklamının yapılmasından anlamalıydım aslında.
okudugum en sacma kitaplardan biri, hikayesi cok aptalca ilk basta cekici geliyor ama sonlaralarinca cok aptalca oluyor, bence okunmaya degmez. okukuduguma pisman oldum.
Bunca yıl kitap okurum, hayatımda ilk kez böyle bir kitaba denk geldim. İlk 45 sayfayı okudum ama nasıl okudum bi bana sorun. Beni inanılmaz zorladı. Okuduğum sayfalara geri dönüp birkaç kez baştan aldım. Devrelerim yandı yani o derece. Psikolojik gerilim diyor ama bu onu da aşmış...
Kitap 393 sayfa. Sayfa 45' te bıraktım.
Karanlık SularPaula Hawkins · İthaki Yayınları · 20172,218 okunma