📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Yalnız olmak, zihnime ilaç oluyor. Baharın güzellikleri, çoğu zaman kuruntularla dolu kalbimi neşelendiriyor. Her bir ağaç, her bir çalı, çiçeklerle dolu. Öyle ki insanın bu güzel kokular denizinde süzülüp, varlığına daha derinden hissedebilmek için kelebek olası geliyor.”
“Sevgili Dost,
Sana bu satırları ayı koparılmış bir göğün altında yazıyorum. Aşılı bir omuz gibi yeri hala duruyor. Nerede yaşadığını bilmiyorum. Altmış birinci mektup kefareti ödüyor.”