Kitabı okurken kendimle kavga ettim. Bazı satırları çok vurucu, dayak yemiş gibi oluyor insan.
Yalın sürükleyici basit bir dili var. Ama hayata geçirmesi de bir o kadar zor. Sevgili annelerr Okumanızı üzerinde düşünmenizi tavsiye ederim.
Onların karnını doyurmak için gıda almakla, yemek yapmakla uğraşıyoruz ama işimizi uzatıyor diye azarlayarak yanımızdan kovduğumuz çocuklarımızın ruhları aç kalıyor.
Büyümek için acele eden ce çocukluğunu hic yaşamadığını söyleyen yetişkinlere sorsak pek çoğumuz yeniden çocuk olmak isteriz. Yanında bir çocuk olan herkesin "yeniden çocuk olma" şansı vardır aslında.