bir gün yolunu kaybettiğinde
hiçbir rüzgar gemini sahile götürmüyorsa,
ayaklarında derman kalmadıysa,
yüreğinde tutunamıyorsa hiçbir umut
baharın ortasında ısıtmıyorsa güneş seni,
yağmurlar vuruyorsa yüzüne yalnızlığını,
gözlerin kızardığında, ağlamamak için kendini tuttuğunda,
kalbine dön,
kalbin evindir senin..
ve kim bilir kaç zamandan beridir kalbimi öğütlüyorum
durup durup ıssız yerlerde
güçlü ol ey kalbim güçlü ol,
daha çok işimiz var diyorum.
Dilaver Cebeci
tek ihtiyacım olan şey; bir deniz kıyısında sabaha kadar oturup, olanı biteni gözden geçirdikten sonra kafasında her şeyi aşmış bir insan olarak kalkıp gitmek.