Fizik,katılaşmış ve donmuş bir faniliktir.Çok defa,bir vehim kadar bile gerçeği yoktur "gerçek dünya" dediğimiz şu tabiat dünyasının.Görünmeyen dünyanın bir sosyolojisi yapılabilseydi nice gerçekler görülebilirdi.
Ölüm yenilse ve ötenin inkârı dalbudak salsa,intihar,otağını,insanlığın ortasına gelip kuracaktır..
İşte inkarcıların özlediği altın ve ideal gelecek!..