bs

bs
@medbs
Kendime notlar
“Olmayacak” tam bir vazgeçiş kelimesi, “Olmadı” emek yüklü.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Belki ikimizde pişman oluruz sen gelmediğine ben beklediğime…
Sana, seni severken veda etmek zorunda kalmanın ağırlığı gitmiyor, bilmiyorsun.
Kalbindeki çiçekleri sulamayı unutan biri için her sabah güneş çizemezsin.
Eğer birine çoksan, bırak daha azını bulsun.