-“İşin aslı birbirlerini seviyorlardı da… Ama ikisi de sevmeyi bilemeyecek kadar gençti. Küçük prens içi şüphelerle dolu olarak oradan kaçtı.”
-“Onu yalnız mı bırakmış? Peki nereye gitmiş?”
-“İlk başta nereye gittiğini bilmiyormuş. Ama terk etmesi bile dönüş yolculuğunun ilk adımıymış aslında.”
-“Öyle mi?”
-“Evet.”