bs

bs
@medbs
Kendime notlar
-“İşin aslı birbirlerini seviyorlardı da… Ama ikisi de sevmeyi bilemeyecek kadar gençti. Küçük prens içi şüphelerle dolu olarak oradan kaçtı.” -“Onu yalnız mı bırakmış? Peki nereye gitmiş?” -“İlk başta nereye gittiğini bilmiyormuş. Ama terk etmesi bile dönüş yolculuğunun ilk adımıymış aslında.” -“Öyle mi?” -“Evet.”
Reklam
Hiç geçmeyen,hiç unutulmayan şeyler de var, beyfendi! Ölünceye kadar insanın sırtından atamayacağı şeyler de var…
Ne diye benim ruhumun ahengini bozdun?
Gülmek zorunda kalıyordu, ağlamayı tercih ettiği halde.
Duygular hep vardı, ama hep gizlenmek zorundaydı.
Reklam