bs

bs
@medbs
Kendime notlar
Yere serilecek kilimi duvara asan da bendim…
Reklam
Galiba ben kimsenin yüreğinde yer edinemeyeceğim. Yaklaşacağım ama hiç değemeyeceğim. Hep teğet geçeceğim sonra da öylece geçip gideceğim.
Bir insan ömrünü nasıl tüketir? Yalnızlıkla mı, kalabalıkla mı? Edip Cansever
Seni aşk incitmedi. Aşk nedir bilmeyenler incitti. İnsan acıtır, sevgi iyileştirir.
Herkesin ‘Çok inanmıştım.’ dediği bir hikayesi vardır illaki, sonu hüsran ama tecrübe dolu olan.
Reklam