İbn-i Sina’ya sorulmuş:
"Her derdin bir devası var. Dünyada devası olmayan dert yok mudur?"
Cevap vermiş:
"Derdin devasızı, iyinin kötüye muhtaç olmasıdır."
Ey kerim olan rabbim,
sen ki gayb hazinenden
Mecusiye de, hıristiyana da
Rızıklar veriyorsun
Hiç dostlarını mahrum eder misin
Sen ki düşmanlarını bile gözetiyorsun
#hayırlıcumalar Şeyh Sadi Şirazi
“Çok empati kuruyorsunuz Başkomserim, ne dünya bu kadar hassasiyeti kaldırır, ne insanlar bu kadar inceliği... Hakikat çok daha basittir, çok daha acımasız.” Ahmet Ümit