Kalbimde kapanmış bir yarasın.
Ama geçmiyor izi.
Silip atmak istediğim bir anısın.
Aylar unutturmuyor seni.
Birden çıksan karşıma,
Yine atar kalbim.
Özlemle değil belki,
Sevgiyle değil belki.
Ama biliyorsun işte.
Bir şekilde atar kalbim..
Yanımdan geçip gidersin belki.
Yanından geçip giderim belki.
Akşamında kafamız buluşunca yastıkla,
Gözyaşlarıyla anarız belki.
Sessizliğimizle başbaşa kalınca,
Titrek nefeslerimizi duyarız belki..
Belki pişmanlıkla yanarız.
Üzüntüyle ıslanırız.
Kızgınlıkla iç çekeriz.
Ama biliyorsun;
Hep birbirimize kanarız.
Belki yine aynı sokağa gider,
Birbirimizi bekleriz.
Belki yine aynı parka gider,
Son sarılmalarımızı yaşatırız zihnimizde.