Hayatım boyunca okuduğum en güzel en özel kitap.. içersinde tarih konusu olmasına rağmen yine de sıkılmadan heyecanla,merakla okuyup sonunu görebilmek, bir yandan da hiç bitmememesini istemek.. bu iki düşüncenin arasında gelgitler.. fazla özeldi,kalbimi bıraktım bu kitaba..