Melek Yazıcıoğlu

Melek Yazıcıoğlu
@melek_oglu
Özlemin azı çoğu yoktur. Ağırdır işte..

Melek Yazıcıoğlu

, bir kitap okudu
Puan vermedi·104 syf.·
12 saatte okudu
·
2020 2. kitabı
Antoine de Saint-Exupéry
8.8/10 · 280,2bin okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
YAŞAMAK YAŞAMAKTIR, UĞRUNA SAVAŞMAYI BİL!!
1000Kitap

Melek Yazıcıoğlu

, 2020 okuma hedefini ekledi.
2020 OKUMA HEDEFİ
20/20 kitap - %100 tamamlandı
20 kitap okudu
20 kitap
6bin sayfa
0 inceleme
40 alıntı
Herkesin bir hikayesi vardır. Herkesin hikayesi de kendine göre degerlidir. Ama bu şehirde kimse insanların hikayelerini gerçekten bilip anlamak istemiyor. Zaten insanlar diğerlerinin yaşadıklarını bilseler, empati yapabilseler daha şefkatli olurlar. Çok hoyratlaştık, çok acımasızlaştık. Sadece teğet değip geçiyoruz birbirimize, bazen onu bile yapamıyoruz. İnanır mısın, ben kendi adıma umudumu yitiriyorum. Bazen kaçmak geliyor içimden. İnsanlardan. Ama buna imkan yok. Yeniden keşfetmeliyiz kaybettiğimiz değerleri.. Tahta At
1000Kitap