Adını sıkça duyup okumak istemediğim bir kitaptı!!!
Hep gelişim kitapları gibi olur zannıyla öteledigim!!! Ancak durum farklı imiş!!! Sefalet çok yoğun işlenmiş, Çin komünü ve beraberindeki yaşananlar!!! İçim kıyıldı okurken!!! Şiddetle tavsiye edilir!!!
Çok fazla beklentim olmadan okudum ancak güzel sayılabilecek nitelikteydi eser!!!Hani usta yazar diyemeyeceğim ama ilk eseri olması sebebiyle sevgili Nazan Öncel romanını bana okutmayı başardı ve tam not da aldı!!!Sadece şarkıları değil kalemi de güçlü bence!!!