Melih İNCELERLİ

Melih İNCELERLİ
@melih020
Gözünün önünden geçen baharı insan kaç kez kaçırır? Kaç bahar çiçek açtığının farkına varmaz bir insan.. İnsan, gördüğüne kaç defa daha görmezden gelir..
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bugün de.. geçmiş bugünde, yarın bugünde..
İnsan kaç kere böyle bir ân'a tanıklık edebilirki...?
Beklenen geldiğinde... Bir kalbi bütünüyle kabul etmek , o kalbi tam etmek kadar mutluluk veren şey nedir? Onu her gördüğümde...
İnsan, kendi içinin özeli..
İstediğin gibi sevemedikten sonra seviyor olmanın ne anlamı kalır ki..
Kalbimin çatışması var Kalbimin derinliklerinde Bir taraf diyor ki bırak o yârı Bir taraf diyor ki bırakma. Kalbim ufacık bir gümüş bir kap gibi duruyor avcunun için de o yârin Hayat verenin kendi elleri olduğunu unutsa, bir çırpıda öldürüp atacak beni sonsuz derin karanlıklara Öyle işte çok sevdim ,ve hala daha seviyorum Onu gördüğüm de, birden kararıyor gözlerim kalbim benim olmaktan çıkıp O yârin meskenine zuhûr ediyor. Birden aydınlaşıyor ruhum,kalbim Sanki vahyin, nuru vuruyor gönlümün derinliklerin de, onu görünce Apaydı bir huzur kaplıyor sersem ve bitap olan gönlüme. Öyle işte çok seviyorum. Gezdiği her nokta, oturduğu her masa, baktığı her nesne anlam buluyor onun fiilleriyle. Oturuyor bir tarafa, tüm sevmelere, tüm sevdalara inat oracıkta oturuyor. Ve ben yine seviyorum onu... Kalbimin en derinlerin de. Uçsuz bucaksız ,Keșfedilmeyen gönül suyum. Sonra birden bakıyor. içimin derinliklerine işleyen bıçak gibi bakışlarıyla Ve inan ben hala onu seviyorum.. Sonra birden aklıma bir şiirin dizeleri geliyor. Ben eskimeyen tek güzelliği sende gördüm Sende buldum erişilmez hazları Yanında sıyrıldım korkulardan, yalanlardan Duyguların en ölmezini sende duydum